Lady reklamowe

Lady reklamowe — doskonałe narzędzie reklamowe na konferencjach i eventach

Konferencje, eventy czy różnego rodzaju imprezy branżowe gromadzą najczęściej duże liczby osób, potencjalnych klientów firmy. Bez względu na branżę, jaką reprezentujesz, biorąc udział w tego rodzaju wydarzeniach, musisz się odpowiednio do nich przygotować. Ważne jest nie tylko przygotowanie drobnych upominków dla odwiedzających i ciekawej oferty, ale też ciekawe organizowanie miejsca. Właściwe zaplanowanie stoiska nie tylko pozwoli w przyjaznych warunkach spędzić czas z innymi uczestnikami, ale przede wszystkim pozwoli firmie wyróżnić się z tłumu. Sprawdź, co warto wiedzieć o ladach reklamowych.

Lady reklamowe — dlaczego są tak ważne?

Lady reklamowe to gadżety, które pozwalają zorganizować dodatkowe miejsce na stoiku, na którym będzie przedstawiana oferta firmy, prezentowane produkty czy też promowane usługi. Grupa Luxpol oferuje bogaty wybór lad reklamowych, które można bez większego problemu dopasować do wielkości miejsca, jak i innych czynników miejsca, w którym zostanie umieszczona. Różnorodne wielkości czy kształty sprawiają, że prezentacja firmy, na każdym ważnym evencie będzie nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim efektowne.

Jaką ladę reklamową wybrać?

Wielu klientów wybierając lady reklamowe, zwraca uwagę na ich wielkość i kształt, zapominając, że najważniejszą rolę odgrywa grafika. Oczywiście wielkość i kształt są ważne, gdyż muszą być dopasowane do miejsca, w jakim lada zostanie ustawiona, aczkolwiek cechy te nie wpłyną na rozpoznawalność firmy, ani tym bardziej nie sprawią, że będzie ona mieć większą liczbę odbiorców. Wielkość lady należy dopasować oczywiście do planowanych zadań. Jeśli ma ona służyć wyłącznie jako stolik do wspólnych rozmów, to nie musi to być wielka konstrukcja. Większe modele sprawdzą się przy prezentacji produktów czy też, gdy uczestnicy wydarzenia będą potrzebować miejsca do wypełniania ankiet czy innych dokumentów.

Jak już wspomniano, kluczem w przypadku lad reklamowych jest grafika. To ona zwraca uwagę uczestników wydarzenia i to ona najczęściej zapada w pamięci potencjalnych klientów. To właśnie tak dochodzi do zapamiętania marki i stopniowego zwiększania jej rozpoznawalności. Grupa Luxpol gwarantuje wysokie jakości druk, dzięki czemu nawet drobne elementy lady są dobrze widoczne. Projektując grafię na ladę reklamową warto wziąć pod uwagę wiele czynników. Kluczowa jest obecność loga i nazwy firmy, ale też dodatkowych elementów reklamowych. Wśród nich należy wyróżnić szczególnie hasła reklamowe — krótkie i chwytliwe szczególnie zapadną w pamięć odbiorcom.

A może lada reklamowa z podświetleniem?

Część osób uważa, że podświetlane lady reklamowe to straszny kit, jednak okazuje się, że mają one swoje zalety. Okazuje się bowiem, że tego rodzaju lady mają większą widoczność. Nie tylko z większej odległości są zauważane przez klientów, ale sama grafika czy hasła reklamowe są lepiej widoczne. Wynika to bowiem z podświetlenia materiału przez lampy LED, które wydobywają pełen kolor wydruku, a tym samym sprawiają, że jest jeszcze bardziej wyraźny. Nic dziwnego, że tak zaprojektowana lada reklamowa wyróżnia się na tle innych, tradycyjnych rozwiązań.

Otrzymuj nasz Newsletter:

Copyright © 2020 Invelio.
Wszelkie prawa zastrzeżone