Najlepsze kanały komunikacji marketingowej

Najlepsze kanały komunikacji marketingowej w internecie

Obecnie trudno znaleźć branżę, w której firmy radziłyby sobie dobrze nie prowadząc skutecznych działań w zakresie digital marketingu. Liczba dostępnych narzędzi stale się zwiększa, a istniejące ulegają udoskonaleniom. Które z nich są najskuteczniejsze? Wiele zależy od branży. Dziś prezentujemy 4 przykłady reklam internetowych, które sprawdzą się praktycznie zawsze.

Google Ads

Zaletą Google AdWords jest fakt, że efekty kampanii można dostrzec niemal natychmiast – o ile została dobrze skonfigurowana. Płatność odbywa się w systemie CPC, co zwiększa efektywność kampanii. Reklamy mają formę tekstową bądź graficzną.

Notyfikacje push

Notyfikacje push to wciąż stosunkowo świeże rozwiązanie, stanowiące esencję marketing automation, o którym więcej można przeczytać na stronie: https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/. Odbiorcy, którzy stosunkowo chętnie wyrażają zgodę na odbieranie notyfikacji, powinni następnie zostać prawidłowo segmentowi. Dzięki temu użytkownicy otrzymują wyłącznie spersonalizowane komunikaty na swoje urządzenia mobilne.

Ich klikalność przekracza średnio 20%, więc są nieporównywalnie bardziej atrakcyjne i skuteczne od tradycyjnego mailingu. Jak zacząć przygodę z notyfikacjami? Wystarczy skorzystać ze sprawdzonego klienta powiadomień, który pozwoli na stworzenie kampanii od podstaw i jest prosty w obsłudze – na przykład PushAd (https://push-ad.com/).

Media społecznościowe

Prowadząc działania marketingowe w mediach społecznościowych można ugrać bardzo wiele. Niektóre platformy, takie jak Facebook czy Instagram sprawdzają się świetnie w marketingu B2C. Aktywnie i ciekawie prowadzony fanpage szybko zyskuje grono wiernych subskrybentów.  Kierując przekaz do klientów biznesowych można natomiast skorzystać choćby z LinkedIn. Ciekawe treści mogą roznosić się w sieci wirusowo, co zapewnia praktycznie darmową reklamę.

Content marketing

Z mediami społecznościowymi mocno wiąże się czwarte narzędzie, czyli content marketing. Doskonale odpowiada on na potrzeby odbiorców, ponieważ w ramach marketingu treści otrzymują oni informacje, na których im zależy. Promocja marki odbywa się obok. Warto prowadzić i promować wysokiej jakości bloga firmowego, a także publikować wartościowe dla odbiorców artykuły i materiały wideo w zewnętrznych mediach.

Każde z narzędzi ma swoje zalety w poszczególnych branżach. Warto testować wszystkie możliwości i stosować je równoległe.

Otrzymuj nasz Newsletter:

Copyright © 2020 Invelio.
Wszelkie prawa zastrzeżone