Aplikacje mobilne do zarządzania pracą

Jak zarządzać pracownikami w terenie?

Organizacja pracy w jednym miejscu to niemałe wyzwanie, a co dopiero, gdy pracownicy działają w terenie i nie można osobiście nadzorować tego, jak wykonują oni swoje obowiązki. Bardzo pomocne w tej kwestii okazują się nowe technologie, a zwłaszcza aplikacje z szeregiem funkcji ułatwiających efektywne zarządzanie zadaniami.

Jak dobrze zaplanować pracę w terenie?

W przypadku pracy w terenie ważne jest nie tylko samo zlecenie zadań, ale i sprawny przepływ informacji między pracownikami, dyspozytorami i przełożonymi. Czas odgrywa dużą rolę w tych procesach, liczy się także czytelność przekazu – nie wszystko da się zawsze wyjaśnić przez telefon, z kolei podawanie długich instrukcji w mailach też nie jest najlepszym rozwiązaniem. Aplikacje mobilne do zarządzania pracą to dużo prostsze i wygodniejsze rozwiązanie.

Wszelkie zmiany w harmonogramie prac można szybko wprowadzić kilkoma ruchami, a odbiorca od razu otrzymuje stosowną informację. Aplikacja pozwala błyskawicznie zareagować na oczekiwania klienta i dzięki temu nowe zlecenie da się zrealizować w krótkim terminie, dokładnie według wytycznych.

Jak wygląda taka aplikacja?

FaciliTime™ umożliwia planowanie i tworzenie harmonogramów, ułatwia dystrybucję i zapewnia pełne wsparcie podczas realizacji zadań w terenie. Na jednej platformie łączą się wszyscy pracownicy, zarówno ci mobilni, jak i znajdujący się w biurze, a wszystkie działania są zsynchronizowane, co poprawia komunikację między biurem, magazynem, flotą samochodową i pracownikami terenowymi.

Aplikacja pokazuje, którzy pracownicy są obecnie dostępni i czy można im zlecić nowe zadanie. Do wiadomości można dodać ważne informacje o kliencie oraz istotne szczegóły związane z realizacją tego konkretnego zadania. Jeśli dojdzie do kolejnej aktualizacji, osoba, której to dotyczy, szybko otrzyma odpowiedni komunikat i będzie mogła zareagować na zmiany w czasie rzeczywistym, co bardzo poprawi wydajność całej firmy.

Platforma zapewnia synchronizację z systemem CRM i umożliwia szybki kontakt z innymi użytkownikami aplikacji. To także duże udogodnienie dla klientów, który na bieżąco mają wgląd w dokumentację i mogą śledzić postęp w realizowanych zadaniach.

Otrzymuj nasz Newsletter:

Copyright © 2020 Invelio.
Wszelkie prawa zastrzeżone