agencja SEO/SEM

Czym zajmuje się agencja SEO/SEM?

Praca agencji SEO/SEM to praca składająca się z szeregu działań w zakresie promocji i reklamy firm, produktów i usług w internecie. Działania te mają na celu skuteczne zwiększenie widoczności danej witryny w wynikach wyszukiwania. Ale jak oni to robią? Jakich specjalistów zatrudniają? Czy w ogóle warto inwestować we współpracę z zewnętrzną agencją w celu wypromowania swojego biznesu? Przeanalizujmy, czym zajmuje się agencja SEO SEM, jakie efekty przynosi ich praca i wysnujmy wnioski.

Co to jest agencja SEO/SEM?

Agencja SEO/SEM to innymi słowy agencja interaktywna lub – jeszcze inaczej – agencja marketingowa, która zajmuje się między innymi:

  • pozycjonowaniem stron, 
  • link buildingiem,
  • analizą konkurencji,
  • budowaniem profesjonalnego content marketingu, 
  • tworzeniem i prowadzeniem płatnych kampanii reklamowych,
  • audytem witryn internetowych.

Te wszystkie zadania prowadzone przez specjalistów dają Twojej witrynie szansę na wybicie się na liście wyszukiwania za sprawą wysokiej liczby organicznych wyświetleń. Poza tym pozwalają również zyskać więcej klientów i zrealizowanych transakcji dzięki kliknięciom w reklamy Twoich produktów i usług.

Działania SEO i SEM 

A czym są działanie SEO I SEM? Można nieco uprościć sprawę i stwierdzić, że SEO jest częścią SEM. SEO to Search Engine Optimization, czyli pozycjonowanie stron pod kątem wyszukiwarki, przede wszystkim mamy tu na myśli Google. 

Z kolei SEM to Search Engine Marketing związany z działaniami SEO oraz PPC, czyli reklamą płatną Pay Per Click. 

Co dają działania SEO i SEM dla Twojej firmy?

A jakie korzyści dadzą działania SEO i SEM Twojej firmie? Oddanie marketingu internetowego w ręce fachowców przyniesie Ci:

  • większą liczbę wejść na Twoją witrynę,
  • wyższą pozycję na liście wyszukiwania,
  • świadomy i przemyślany dobór słów kluczowych generujących większy ruch organiczny,
  • przemyślany content na stronie, włączając w to treści blogowe lub opisy produktów lub kategorii produktowych,
  • dobrze zorganizowany plan kampanii reklamowej Google Ads,
  • prowadzenie remarketingu, czyli sprowadzanie na Twoją witrynę użytkowników, którzy będąc na niej wcześniej, nie zdecydowali się na zakup,
  • agencja SEO SEM, taka jak Redseo, z pomocą specjalistów zrealizuje kompleksowe działania optymalizacyjne i reklamowe na rzecz Twojego biznesu, przeanalizuje konkurencję i będzie stale interpretować wyniki kampanii w celu dalszego wzrostu wyświetleń i transakcji w Twoim sklepie.

Agencja SEO – czy warto z nią współpracować?

Jeśli prowadzisz swój biznes, a świat e-commerce nie jest Twoim naturalnym środowiskiem, samodzielnie prowadzone działania reklamowe mogą nie przynosić oczekiwanych rezultatów. Dlatego zdecydowanie warto rozpocząć współpracę z agencją SEO, aby wspiąć się na wyższy poziom w wynikach i zwiększyć liczbę klientów.

Współpraca z zewnętrzną firmą, na przykład wspomnianą agencją Redseo, to gwarancja oddania się w ręce profesjonalistów. Zespół specjalistów z zakresu działań SEO i SEM dzięki umiejętnościom i wiedzy poświadczonej certyfikatami zrealizuje skuteczne i dopasowane do profilu Twojej działalności kampanie reklamowe. 

Długotrwały proces pozycjonowania sklepu internetowego na podstawie ruchu naturalnego i pozyskiwania oraz dobierania słów kluczowych oddasz fachowcom, którzy wiedzą, w którą stronę poprowadzić działania, by były efektywne. 

Agencja marketingowa w przemyślany sposób naprowadzi Cię na odpowiednie tory i pomoże zorganizować treści na stronie tak, by były nie tylko merytorycznie poprawne, ale też wpływały pozytywnie na pozycję w wyszukiwaniach w Google.

Otrzymuj nasz Newsletter:

Copyright © 2020 Invelio.
Wszelkie prawa zastrzeżone